24 timer i Maastricht, Nederland

Hei fine!

I dag la jeg ut en ny video på youtube kanalen min. Her kommer linken:

Denne turen er en av de beste turene jeg har vært på. Vi hadde hotell midt i byen og koste oss masse. Jeg la ut bilder av turen i et av de forrige innleggene mine. Maten var fantastisk.

Hvis du vil vite mer om livet mitt her så er det bare å følge youtube kanalen min. Jeg snakker også om andre ting. For eksempel sminke, dagens antrekk, skole og livsstil. Jeg er litt flinkere til å vise ting via video.

Jeg laster opp ny video hver mandag, onsdag og lørdag.

Denne ukens planer:
Akkurat nå leser jeg til eksamen. Jeg har nemlig eksamen på mandag, onsdag og torsdag. hehe. Jeg prøver å finne bedre rutiner. Men dette er ikke alltid like lett.

Serier jeg elsker på netflix: How to get away with murder og dynastiet.
Filmer jeg nettopp så på : The stolen years og Birdbox.

Vi blogges <3
– A

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg