Åpner Kygo Headset + Sinterklaas *VLOGMAS #5*

Hei dere !

Nå ligger en ny video ute på kanalen. I dagens luke 5 så åpner jeg kygo headsettet. Dette er en ekstra lang video fordi det er Sinterklaas i Nederland som betyr at det er masse gøy som skjer. Jeg har laget dikt til kjæresten, vi feirer på restaurant og jeg åpner en gave på kamera.

Sinterklaas er annerledes tradisjon i Nederland fordi her kommer julenissen fra Spania og ankommer med tog eller båt. Han har også hjelpere som heter Zwarte Piet.

I denne vloggen åpner jeg også luke 5 på min skrapelodd kalender som er den eneste julekalenderen jeg har i år. Så hvis du vil sjekke ut dagens figur for å vinne 1 million kroner så gjerne se på videoen.

Håper du likte denne videoen og hvis du vil følge med videre så gjerne trykk på abonner.

Vi blogges <3
– Alissa

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg