Bohemian Rhapsody

Hei fine!

EN SYKT BRA FILM! Her om dagen så jeg på Bohemian Rhapsody. Jeg har tidligere ikke vært Queen fan, men etter at jeg så denne filmen så endret jeg mening. Denne filmen handler om Freddie Mercury’s liv og hvordan Queen ble til.

Først trodde jeg at det var en biografi som This is it av Michael Jackson eller Katy Perry: Part of me. De kan du se på Netflix. I disse dokumentar filmene følger man artisene og følger med på opptredener og får et lite innblikk. Men denne er helt annerledes. Her blir historien fortalt som en historie. Det er noen feil med selve historien i filmen, men ikke noen feil med hvordan musikken er laget og budskapet.

Jeg snakket med en venninne av meg om denne filmen etter at jeg så den. Hun fortalte meg at moren hennes hadde vært på Live Aid. Etter at du har sett filmen så skjønner du hvor sykt det er.

Jeg har også aldri tenkt på at jeg kunne så mange sanger som var av Queen. Når jeg hørte på sangene i filmen så har jeg hørt dem før, men ikke vist at det var Queen.

På barneskolen måtte vi alltid synge the Beatles.

Dette er en film som definitivt er verdt å se. Rami Malek er utrolig talentfull. Han er hovedpersonen i filmen og spiller Freddie Mercury. Jeg anbefaler å sjekke ut intervjuene med han. Han snakker om hvor vanskelig det var å spille inn filmen.

Mine favoritt sanger fra Queen er Bohemian Rhapsody, Somebody to love, Radio Gaga og We are the Champion.

Liker du Queen?

Vi blogges
– A

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg