Cozy outfit

Gjesteinnlegg av Caroline

 

Hei dere!

Nå begynner det å bli kaldt ute! Fryser hele tiden føler jeg. En av de verste følelsene man kan ha!

Her om dagen skjønte jeg ikke hvorfor det var så kaldt på rommet. Jeg tenkte det kanskje var fordi jeg hadde glemt å skru på varmeovnen. Så jeg undersøkte vinduene nærmere, og fant ut at det lekker fra vinduene! Uff! Det betyr at det kommer kulde inn fra vinduene, og da hjelper det hvertfall ikke med varmeovn. Den varme luften går bare ut!

Uansett er dette den perfekte tiden til deilige gensere!

 

Jeg elsker å gå i store posete gensere, hvor man ikke trenger å tenke på hva man har under. Spesielt denne genseren var både deilig og komfortabel!

Dette er ikke spons, bare en liten anbefaling til dere.

 

 

Jeg lette lenge etter en genser som ikke klør. For det er så typisk at man kjøper en genser, som man tror er varm og deilig. Prøver den på. Den passer perfekt. MEN, selvfølgelig så klør den når du har den på. Så det ender med at du må ha på deg en genser under den varme genseren, fordi den klør. UFF!

 

Hele poenget er jo at den skal være deilig å ha på seg, uten at det klør – mener jeg.

 

 

En annen ting er når genseren er strikket, men så blåser det litt.. Og jeg føler at jeg fryser med genseren på.

Det er strikket-genseren, men den har “hull” som gjør at man fryser med en gang det blåser litt. Jeg er nok ikke den eneste som har hatt slike gensere.

 

Med dette ønsker jeg å gi et lite tips, for denne genseren er både fin og varm å ha på seg. Det var ei hyggelig dame som hadde den på seg, og jeg syns den var super fin! Jeg gikk rett bort til henne og spurte henne hvor hun hadde kjøpt den.

Jeg vet- veldig rart å gå bort til en fremmed å spørre om hvor hun har kjøpt genseren sin.

Jeg lærte hvertfall at hvis jeg ikke hadde gått bort til damen, hadde jeg hvertfall ikke funnet ut av det. Hun syns nok det var litt rart, men hun fikk samtidig et kompliment av ei fremmed. To fluer i en smekk!

 

Har du noen tips til gensere som er deilig å ha på?

 

– Caroline <3

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg