Dagens bilder

Hei fine!

I dag har jeg jobbet med oppgaven min. En av oppgavene er å lage en nettside om et tema. Jeg valgte tema Matsvinn.

Jeg elsker å ta bilder av mat. Jeg får alltid lyst til å spise når jeg ser på videoer eller bilder av mat. Dette er bare noen av de få bildene jeg tok. Det kan hende jeg deler noen av de andre bildene senere.

Her om dagen kom jeg over en app som reduserer matsvinn. Appen heter “Too good to go”. Man kan kjøpe Magic box som er litt som mystery box, hvor man ikke vet hva man kjøper. Boksen koster 50 kr og produktene i boksen har en verdi på 150 kr. Jeg tenkte å kanskje teste ut appen i en av videoene mine fordi det virker interessant.

Jeg synes også det er kult at Rema 1000 og Bunnpris har en kampanje på snål frukt. Da får kundene disse produktene for en gunstig pris og det liker vi! Jeg kjøpte faktisk snål frukt i dag. En agurk som ser ut som en J, en sitron som er formet litt rart og et giga stort eple hehe.

Hva synes du om tema Matsvinn?

Vi blogges <3
– Alissa

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg