Daniel Wellington klokke ! Er det verdt det? (video)

Hei fine!
I dag har jeg lagt ut en ny video i serien jeg kaller: Er det verdt det? Jeg snakker om Daniel Wellington. Litt om pris, design og hva jeg synes.

Dette er den type video som jeg søker på, før jeg skal kjøpe noe. Jeg liker å gjøre litt research og finne ut så mye jeg kan om butikker, produkter og ting før jeg kjøper et produkt. Spesielt hvis det er dyrt!

Daniel Wellington er en av de mest populære klokkene akkurat nå. Det er mange designere som prøver å kopiere klokken, og prisene er dessverre høye.

Serien “Er det verdt det?” Kommer til å handle om forskjellige ting, for eksempel sminke, parfyme, merkeklær og designer vesker osv…

Jeg forklarer også hvor lenge jeg har hatt tingene og vil gjerne at det skal gå litt tid før jeg gjør en liten review. Dermed kan dere også se hvordan ting er etter et par måneder. Det kan hende jeg kommer med oppdateringer i vloggene mine osv.

Håper du liker videoen og ikke glem å abonnere !

Vi blogges ❤
– Alissa

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg