Date med kjæresten

Hei fine! I går dro jeg på en skikkelig koselig date med kjæresten min. Vi dro til Sumo sushi restaurant. Han ble veldig overrasket over hvor god maten var. Vi ble utrolig mette. Jeg tror ikke vi spiste noen ting resten av dagen! Hehe.

Her kommer et lite bildedryss:

Gårsdagen meny
Jeg spiste så mye digg. For eksempel; sushi med kylling og curry, biff i teriaki saus, nudler og biff og fritert reke. Det som er digg er at det koster 200 kr for alt du kan spise. Venninnene mine og jeg spiser på denne restauranten relativt ofte.

Ny jakke:
I dag kjøpte jeg en ny jakke. Neste uke skal jeg til Norge, men jeg er ikke helt klar for vinteren kjenner jeg. Derfor tenkte jeg at det var på tide å skaffe meg en ny vinterjakke! Den er fra Superdry og passer perfekt. Den er også ikke kjempe tjukk, så jeg kan bruke den på våren og på høsten.

Livet i utlandet
For dere lesere som ikke vet dette, så bor jeg i Nederland. Nå har jeg to uker fri. Hva?! Jeg hadde jo nettopp juleferie! Det som er fantastisk er, etter eksamen så får vi to uker fri. Det er sinnsykt digg, fordi nå kan jeg bare chille, spise og være med venninner.

Denne byen var helt klart verdt å flytte til. Hvis du noen gang får muligheten til å flytte til utlandet, så anbefaler jeg å ta den muligheten. Det er en opplevelse jeg aldri kommer til å glemme. Nå har jeg venner fra hele verden. Samtidig er folk utrolig åpne og imøtekommende. Jeg hadde mange spørsmål og jeg var nervøs, fordi jeg hadde bare vært på ferie her før. Men når man blir kastet i det så må man være villig til å møte og bli kjent med nye folk. Ja, det er sant at norsken min er dårligere, men engelsken min har forbedret seg.

Jeg ble invitert på bursdag. Venninnen min har bursdag i februar, så da må vi selvfølgelig feire henne og ha et stort party! Hun har nettopp flyttet til en ny leilighet. Det blir utrolig koselig. Jeg kommer til å se igjen noen venner som jeg ikke har sett på over 1 år! Hehe. De har vært på utveksling i USA og Australia.

Det var en liten oppdatering fra meg.

Vi blogges <3
-A

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg