DERFOR DRIKKER JEG IKKE | VLOG

Hei fine!
I dagens vlog forteller jeg dere hvorfor jeg ikke drikker alkohol. Jeg forteller også mine erfaringer med alkoholpress og hva jeg tenker om dette.

Jeg har heldivis en tvilling som også ikke drikker alkohol. Det er dermed lettere når det gjelder å stå på sitt. Vi har alltid støttet hverandre og jeg forteller i tillegg en ukomfortabel opplevelse vi hadde da vi var yngre. Dette var da vi gikk på ungdomsskolen.

Det er helt greit å ikke drikke. Jeg har tidligere skrevet et blogginnlegg om dette. Samtidig som jeg føler at jeg kan nå fler, hvis jeg snakker om det

I dag:
Har jeg vært på universitetet. Jeg hadde en presentasjon om likestilling mellom menn og kvinner. Gruppen min la fokus på likestilling både på universitetet og mellom studenter. Vi fikk mange gode tilbakemeldinger! Super gøy!

Neste uke:
Har jeg ferie! IGJEN ?! Jeg hadde ferie for 3 uker siden, men jeg skal ikke klage! Det blir bra 😀 Jeg tenkte å dra på kino med typen. Denne ferien kom så brått på at jeg ikke fikk bestilt meg noen tur, men kanskje vi tar en liten togtur til Tyskland, Belgia eller Frankrike. Det er bare noen timer unna så det er enkelt å komme seg rundt. Jeg tenkte også at det hadde vært spennende å dra til andre byer i Nederland.

Barndommen:
Jeg elsker å reise. Da jeg var ung, tok mamma med seg hele familien til Vietnam, Kina og USA blant annet. Jeg tror jeg reiste hvert år. Nå reiser jeg kanskje 3-4 ganger i året! Det er så gøy!

I fjor:
Dro jeg til Ungarn, Østerrike og Norge. Den beste tiden å reise på, er definitivt på sommeren! Det var sinnsyke opplevelser. Det beste jeg visste var å spise god mat, være på tur og nyte livet!

Vi blogges ❤

– A

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg