eksamen, omvisning og studentlivet video

Hei fine!

I dagens vlogg viser jeg dere litt av universitetet. Dette er en to dagers vlogg. Mandag og onsdag. Av en eller annen grunn synes jeg ikke tirsdag var noe spennende fordi jeg drev bare å gjorde lekser og skolearbeid resten av kvelden.

Jeg klarte faktisk å legge ut 2 videoer denne uken. Det er en utrolig digg følelse. Hvis det er noe jeg elsker å gjøre så er det å redigere, filme og poste videoer på kanalen. Det er så fint å få en mestringsfølelse.

ikke glem å abonnere på kanalen!

I neste video har jeg en Q and A hvor tvillingen min har bestemt spørsmålene mine om studier i utlandet.

Vi blogges!
– A

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg