ENDELIG JULEFERIE! Nye produkter

Hei fine! ÅÅÅÅÅÅ det føles så utrolig deilig å ha ferie. Jeg har naturligvis innleveringer som burde bli skrevet, men jeg kan ta meg god tid fordi de trenger ikke å være ferdige før neste år (januar). Det er helt sykt at julaften er om 10 dager. Er dere klare?

Det var 25% salg på sminke så jeg tenkte å teste ut noen nye produkter. Dette er noe jeg gjerne ville spare til så jeg er glad for at jeg ventet litt med å kjøpe det.

Jeg er så fornøyd med dette bildet. Det ble tatt i går og det var faktisk den siste gangen jeg dro til universitetet før neste år.

 Endelig fant jeg litt ut mer av hvordan man blogger på det nye layouten. Hvis dere blogger på blogg.no nå så er det blitt til wordpress. Jeg liker wordpress, men det så litt annerledes ut enn hva jeg var vant med. Derfor var det andre innlegget jeg la ut i går litt rart.

De nye produktene jeg kjøpte var Born this way concealer, Zoeva øyeskygge pallette og Bourjois lipliner. Jeg gleder meg masse til å bli flinkere og mer kreativ. Jeg har bare hørt gode ting om concealeren og den var faktisk ikke så dyr som jeg trodde. Jeg har allerede testet litt ut Zoeva pallettet fordi en venninne av meg hadde det hjemme hos seg. Men da tenkte jeg at det var bedre at jeg kjøpte mitt eget for å øve meg mer på å legge fin øyeskygge. Det var ikke en svimmlende pris heller til vanlig, men å få 50 kr avslag er alltid bra.

Det jeg synes er fint med Douglas og Nederland (utlandet generelt) er at man alltid får en ekstra vareprøve om man kjøper noe. Derfor har blant annet venninnen min en full boks med små parfymer. Det er så bra etter min mening. Det får meg også lyst til å prøve ut flere type parfymer og finne den rette også.

Det er såå koselig at gatene lyser opp med julelys. Overalt så skinner det så  vakkert. Det er ikke noe snø her i Nederland, men vinden er sterk.

Dette innlegget er ikke sponset. Jeg har bare kjøpt produktene med egne penger. I morgen kommer det ut en ny video på min kanal “Alissa C”. Der snakker jeg om hva mine planer er til jul, hvordan jeg feirer jul og alt om julen haha.

Antrekket på bildet har jeg på meg en jakke fra Zara, Hatten er fra HM og skjerfet er fra Tommy Hilfiger. Vesken er fra Michael Kors.

hehe, er det bare meg som ikke vet hva jeg skal gjøre med hendene mine når folk tar bilde? Det burde jeg øve meg mer på, men jeg var veldig glad for at jeg så at koppene ved kaffemaskinen matcher antrekket. Det var litt spontant. Jeg spurte venninnenen min om hun kunne ta et bilde. Også sa hun “ja hvor da?”, også la jeg merke til at jeg synes at dette stedet var ganske kult og fint.

Vi blogges <3
– A

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg