Endelig sommerferie!

Hei fine!

ååå det er så utrolig digg 😀 Nå er det endelig min tur!!! jeg er super glad og endelig er det tid for sommerferie !! Det er helt sykt at vi nå er i juni. Tiden flyr og det føles ut som at januar var i forrige uke. Hva skjedde med 2019?

Målene for resten av juni er å fortsette å trene nesten hver dag. Jeg fikk plutselig skikkelig motivasjon og siden jeg fikk litt mer tid til å slappe av nå, så kan jeg endelig sette fokusen på ting jeg selv har lyst til å gjøre. Min søster har 30 dagers challenge og hun skal trene hver dag.

Hva skjer?

Det har vært en stund siden jeg har filmet til kanalen min og grunnen til det er at jeg filmet en dokumentar film som tok utrolig mye tid og krefter. Dermed ble det en liten pause fra meg. Men nå skal jeg starte med det igjen. Jeg liker skikkelig godt å filme og redigere + være kreativ.

Planene for sommeren
Jeg tenkte å bli i Nederland. Det føles ut som om jeg allerede er på ferie når jeg besøker forskjellige byer. Samtidig er det lett å bestille tog billett hvis jeg vil dra andre steder i Europa. Kanskje det blir en liten tur til Paris som er 4 timer unna. Vi tenkte også å dra til Belgia eller Dublin men vi får se. Jeg skal selvfølgelig ta meg en tur hjem til Norge. Typen og jeg har tenkt til å feire overstått eksamen på fredag og da skal vi på date.

Tvillingen min Caroline har allerede hatt sommerferie i en uke nå. Hun skal til Mallorca veldig snart og jeg er utrolig glad for hennes vegne. Hun kommer å besøker meg i Desember sammen med typen sin.

Nederland er et skikkelig fint sted å bo. Jeg angrer ikke på at jeg flyttet fordi jeg trives så godt her. Jeg savner selvfølgelig venner og familie men vi snakker så ofte og oppdaterer hverandre på snapchat osv… Shopping i Nederland er så utrolig mye lettere enn i Norge. Alt er online og de har ofte 2-3 dagers levering på døren.

En annen ting jeg elsker er at ting er så billig her. Hver gang jeg kommer hjem så har søstrene mine bestilt en haug med ting de vil ha.

I går for eksempel bestilte jeg ting til over 1000 kr. Det ble litt online shopping. Og jeg kommer til å vise alt i den nye videoen min så fort det kommer.

Vi blogges <3
Alissa

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg