England !

Hei fine!

Gjesteinnlegg av Caroline !

Hei dere!
Nå er det en stund siden jeg har oppdatert om livet mitt på bloggen, så jeg tenkte det var på tide med et gjesteinnlegg! Første eksamen er overstått, og jeg kjenner meg kjempe lettet! Jeg dro til England rett etter eksamen, rett og slett for å besøke en kompis. Jeg føler jeg slår to fluer i en smekk, besøke en kompis, samtidig som jeg får ferie! Super deilig!

Ukens gråtemoment:
Jeg så på en fantastisk film i går. Den heter Everyday og jeg begynte gråte skikkelig. Den er utrolig trist, sjarmerende og kjempe søt! Anbefales for de som elsker søte kjærlighetshistorier!

Her er noen knips fra England:

Dag 1:
Det første vi gjorde var å shoppe på Primark! Jeg fikk tak i to super fine kjoler! Disse gleder jeg meg til å bruke til sommeren! Jeg skal nemlig til Mallorca! Derfor er det perfekt å kjøpe inn litt sommerklær.

Været:
Sola skinner og været er helt fantastisk. Det er rundt 15 grader her. For første gang på lenge fikk jeg vår-følelsen tilbake! Ugh, som jeg hater snø og sludd!

Spisesteder:
Vi spiste på Five Guys! JEG ELSKER MILKSHAKEN HER!Det er en av de beste milkshakes i verden. Utrolig digg og kald. Sjokolade milkshaken er min favoritt. Jeg vet at det også finnes Five Guys flere steder i Europa… for eksempel Paris, hvor jeg var i sommer!

Dag 2:
I dag var jeg på sightseeing! Jeg besøkte Colchester Castle Park. Det var utrolig fint! Koselig og rolig. Jeg dro inn i slottet for å se hvordan det var i gamle dager. Lærte kjempe mye nytt! Deretter gikk jeg en del i byen! Colchester er et stort sted, men utrolig deilig at ting er nære.

Resten av kvelden skal brukes på middag, film og slappe av!

Gleder meg masse til å fortelle mer senere!

Vi blogges !
– Caroline❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg