Er Fenty Beauty Lipglossen verdt det? (Video)

Hei dere!

I dag har jeg lagt ut en ny video på den norske kanalen. I dagens video snakker jeg om lipglossen til Fenty Beauty by Rihanna. Rihanna er en artist og du har sikkert hørt en av sangene hennes fordi hun er MEGA kjent. Fun fact: Fenty er etternavnet til Rihanna.

Fenty Beauty ble lansert i 2017. De startet lanseringen med 40 forskjellige foundation farger. Dette var en revolusjonerende bang start og det satte i gang en forandring i skjønnhetssamfunnet. Etter dette så ble mange store merker kritisert for å ha for få foundation farger i de nye lanseringene sine. Dette er merker som for eksempel BeautyBlender. Det er utrolig bra med 40 forskjellige farger fordi det er mer inkluderende.

Det er utrolig synd at man bare kan få tak i Fenty Beauty på Sephora og Harvey Nichols akkurat nå (i butikk), men vi får håpe at det snart kommer andre steder også.

I denne videoen snakker jeg om pris, pakning og gir den en score fra 1-10 om hva jeg synes om produktet. Jeg forteller dere også fordeler og ulempen med produktet. Gjerne gi meg tilbakemelding om hva du synes om videoen. Denne videoen er ikke på noen måte sponset og er heller ikke annonse.

Er dette noe du vil kjøpe?

Vi blogges <3
– A

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg