Fenty Beauty Lipgloss

hei fine!

Nå har jeg endelig fått kloa i mitt aller første Fenty beauty produkt. Kort sagt så ble det ikke helt som forventet…

Fenty beauty er av Rihanna. Rihanna er en RnB artist som jeg nesten forventer alle har hørt om. Hun kom ut med sitt eget sminke merke og det kalte hun for Fenty. Det er en del av Rihanna sitt ekte navn. Sminke produktene tok helt av. Blant annet har hun foundation med 40 forskjellige shades og det er utrolig inkluderende og ikke minst, populært i markedet.

Fenty beauty selges blant annet i Sephora. Det er en stor sminke og kosmetikk butikk. Typen skulle til Spania og jeg gjorde et lite google søk og fant ut at de hadde Sephora der. Dermed ble det en liten overraskelse til meg, når jeg kom hjem i igjen fra Norge. Jeg visste faktisk ikke at han kom til å kjøpe det, men venninnen min hadde også kjøpt den til meg.

Venninnen min dro til Praha, Tjekkia. Super fin by! Jeg visste at de også hadde Sephora der. Så dermed bestilte jeg litt ting fra henne!

Dermed fikk jeg to lipglosser fra Fenty beauty! Det gjør meg ingenting i og med at lipglossene var litt vanskelig å få tak i.

Hvis du vil ha veldig glossy og fyldige lepper så anbefaler jeg denne lipglossen. Den er ganske «sticky». Det er mye av produktet som kommer ut av applikatoren så man må passe litt på. Lipglossen fra Fenty koster rundt 170 kr. Den er ganske stor i størrelsen så man får mye for pengene.

Jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe den på nytt, etter at jeg har brukt opp de to jeg har nå. Jeg la merke til med en gang at produktet ofte «glir» inn i munnen. Dette gjør at leppestiften også kommer på tennene, noe som jeg ikke liker. Jeg liker også ikke å smake gloss som er på leppene.

MEN…leppene blir definitivt større og det ser litt ut som om man har tatt «fillers» for å få fyldige lepper. Så anbefaler for de som ønsker den effekten på leppene.

Vi blogges <3
-A

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg