FULLTIDSJOBB UKE EN! HOS ET AV VERDENS STØRSTE SELSKAPER

Hei dere! I dag la jeg ut en ny vlogg. Nå har jeg startet på mitt internship hos et av verdens største selskaper. Det er drit kult og jeg prøvde å filme litt av ting som skjedde etter jobb. Jeg gir dere litt tips på forskjellige produkter som funker for meg når jeg jobber fra klokken 09.00 til 17.00.

Gjerne sjekk ut den nye videoen!

Jeg unboxer også en gave til typen min. Jeg gleder meg til å teste ut nye og gode smoothier med blendjet.

Her kommer bildedryss fra uken min:

Det er så sinnsykt spennende å jobbe. Første uken har vært helt fantastisk. Alt er utrolig nytt og spennende og jeg lærer fra de beste i verden. Internship er ofte i samarbeid med universitetet. Jeg må derfor skrive en rapport om min opplevelse i løpet av disse 5 månedene. Jeg fikk også tilbake karakteren min for bachelor avhandlingen. Jeg er super glad for karakteren og jeg kommer til å si karakteren i vloggen min fordi jeg er så fornøyd. Det kommer nok senere denne uken eller noe sånt.

Hvis du vil bli med å levere oppgaven så vlogget jeg hele den prosessen. Dette er i samme vloggen som apple watch videoen min. Jeg er fortsatt drit fornøyd med klokken.

Håper du vil abonnere på kanalen for å følge med videre.

vi blogges <3
– A

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg