Glow in the dark minigolf date

Hei fine!

På fredag var jeg og typen på date. Vi dro på Glow in the dark minigolf. Det var sååå utrolig koselig. Temaet var Hollywood. Det var utrolig kult. Jeg fikk et armbånd og kunne velge mellom mange forskjellige farger til golfballene og armbåndet. Noen av fargene var gul, rød, rosa, grønn og blå. Det eneste jeg hadde ønsket, var om golfkøllene også hadde lyst i mørket. Siden det var helt mørkt ble det vanskelig å se golfkøllen hehe.

Statuene de hadde var fra Transformers, Jurassic Park, Shrek og E.T blant annet. Reglene gikk ut på at man kunne bare treffe golfballen 6 ganger og etter det så fikk man 10 poeng uansett om man traff hullet etter 7-ende gang. Det er ekstra straffepoeng. Vi fikk ikke hole in one, men morro var det. Til sammen var det 15 forskjellige baner. Det tok oss cirka 1 time og det kostet rundt 80 kr. Vi fikk rabatt siden vi er studenter. Dessverre fikk jeg ikke vlogget dette, men forhåpentligvis får jeg vlogget noe snart.

Sommerferien min starter etter 18 juni. Det skal bli så utrolig deilig. Nå er det bare siste innspurt og jeg kjenner at jeg er rimelig klar for å levere oppgaven min nå. Haha!

Når vi var ferdig bestemte vi oss for å dra til Happy Italy. Dette er en italiensk restaurant. De har super god mat og her er det utrolig billig å spise. En stor pizza koster 45 kr, og pastaen er skikkelig kjempe god. Jeg klarer aldri å spise opp for det er så mye mat. Dette stedet har blitt typen’s nye favoritt restaurant.

Restauranten er i tillegg veldig familievennlig. Fredag var definitivt ikke den beste dagen å dra, fordi det var kø helt ut på veien. Vi dro rundt 18.00 som er vanligvis når Nederlendere pleier å spise middag.

Hva har du gjort i det siste?

-Alissa❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg