God jul! Overrasker kjæresten min

Hei fine! Lille julaften og alle gavene er pakket inn.

I år gir jeg 2 gensere fra Superdry, julete, håndkler fra Hugo Boss og Ralph Lauren. Til min tvilling: en flaske fra Dopper som er miljøvennlig. Søstrene mine ønsket seg Rituals! Super digg og i tillegg får de ekstra sjokolade. De vet allerede at de får dette, haha! Jeg er ikke hjemme denne julen, dermed får de dette til januar.

Over til neste spennende ting! I dag bestemte jeg meg for å overraske kjæresten min! Noe som er utrolig koselig! Siden vi bor sammen er det litt vanskeligere å få gjort noe uten at han legger merke til det. Jeg var på mobilen og bestemte meg endelig å gjøre det. Jeg fant ut at Dominos-appen gjør at man kan bestille pizza og få det levert på døren. Jeg måtte selvfølgelig passe på at han ikke startet å lage middag, for hvis ikke hadde det ikke gått. Det var viktig at han skulle bli virkelig overrasket! Han skjønte ingenting når døren ringte på. Han trodde at det var enda en pakke på døren. Liten side-historie: Det er noe av det jeg elsker med å bo i Nederland. Postmannen kommer med pakker på døren, og hvis ingen er hjemme…så er det heldigvis snille naboer som tar imot pakken. Vi har tatt imot for naboen mange ganger… jeg har mine tanker om at de renoverer.

Tilbake til historien..Jeg tenkte at det var litt ekstra spesiell overraskelse, ettersom han skulle åpne døren! Han ble veldig overrasket over at det var pizzabudet på døren! Haha! Han fortalte litt senere at han hadde tenkt til å si til pizzabudet at han hadde gjort en feil. Heldigvis sjekket han kvitteringen! Jeg hadde skrevet navnet hans på kvitterigen og skrev en liten beskjed: GOD JUL! Når han kom opp trappen og inn i leiligheten så var det første han spurte var “har du bestilt pizza?”. Jeg måtte si ja. Han ble utrolig glad og fortalte at han ble skikkelig forvirret! Haha! Vi snakket blant annet om at han ville gi den til naboen om han ikke hadde sjekket kvitteringen, fordi han trodde det kanskje var dem som hadde bestilt pizza. Ansiktsuttrykket hans var definitivt verdt overraskelsen!

Håper dere får en riktig god jul og jeg gleder meg masse til å feire i morgen.

Vi blogges <3
– A

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg