Godt Nytt år !

Hei fine!

Godt nytt år. I går var en fantastisk dag! Vi hadde middag hjemme hos oss. Kjæresten og jeg pleier aldri å ha feiringen hos oss, fordi det har alltid vært bedre å dra til familien hans. Denne gangen var det vår tur! Vi ryddet og vasket leiligheten til punkt og prikke. Så alt ble helt strøkent.

Noe av det vi spiste i går var oliebollen. Det er en bolle som er frityrstekt som en doughnut med rosiner. Dette er en nederlandsk delikatesse og en tradisjon at nederlendere spiser det til nyttår. Det var utrolig digg.

Senere på kvelden spilte vi Monopol og kortspill. Det var utrolig koselig!
Klokken var rundt 23.15 da vi dro til broen i Rotterdam. De arrangerer hvert år nasjonalt fyrverkeri! Jeg må bare si det: Det var det beste som har vært noensinne!Jeg elsker fyrverkeri. Jeg blir kjempe glad, og syns det er utrolig koselig å samle folk for å feire det nye året!

Deretter fyrte vi opp noen små raketter og tente noen stjerneskudd.

2018 har vært et fantastisk år. Jeg er så glad for at året mitt på universitetet i Nederland har gått bra, og gleder meg masse til dette året.

Kort oppsummert:
<3 I 2018 dro vi til Østerrike, Ungarn og Luxembourg.

<3 Selvfølgelig dro jeg en tur til Norge.

<3 Jeg fikk muligheten til å dra til Maastricht som er i sør i Nederland.

<3 Jeg startet å dele mer av livet mitt på bloggen og startet youtube igjen på slutten av året.

Akkurat nå:
Nå er det to uker igjen til eksamen. I dag har bare vært å fokusere på skolen. Jeg passer i tillegg på at jeg tar noen lengre pauser her og der for å ikke bli helt utslitt.

Etter eksamen så har jeg to uker fri igjen og det gleder jeg meg til! hehe! Jeg skal reise litt og selvfølgelig oppdatere youtube kanalen min. Dette året har jeg bestemt at jeg skal laste opp en ny video 3 ganger i uken. Mandag, onsdag og lørdag er mine standard dager. Jeg skal også laste opp mer om jeg føler det er noe spesielt jeg ønsker å dele.

Noe som hjelper til youtuben er at jeg har fått tak i en ringlight – så nå håper jeg at videoene mine blir enda bedre!

Jeg håper dere hadde en kjempe fin nyttårsaften!

Vi blogges <3

-A

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg