Har en video med 67K views, sushi og hva har jeg i vesken min

Hei fine!

I dag viser jeg dere hva jeg har i vesken min on the go. Glemte å si at jeg selvfølgelig har mobil og kamera i vesken min når jeg ikke bruker dem.

Vlogmas nr 12 og 13 er ute akkurat nå. I morgen tenkte jeg å lage lussekatter og det må jo til når det lucia dagen i morgen.

Jeg har startet å se jul i svingen. Det er så koselig og jeg får skikkelig throw back moments når jeg ser på denne kalenderen på nrk. Det er så bra at det funker i utlandet. Min favoritt karakter i jul i svingen er Klara Klegg haha.

Her kommer den nye videoen jeg la ut nettopp

Denne videoen er ute akkurat nå!

Tell me a story er så spennende. Jeg forklarer mer om hvem som er med og den er så spennende.

Nå skal jeg se på The masked singer som er mitt favoritt program. Det var så gøy at jeg her om dagen så en jente på metroen som satt og så på denne serien hehe. Det er et sang program som er veldig annerledes fordi det er kjente kjendiser under masken som synger anonymt men gir hint til hvem de er.

Abonner på kanalen for å følge med videre

Vi blogges <3
. A

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg