HENTER NYE UTVEKSLINGSSTUDENTER PÅ FLYPLASSEN

Hei fine!

Nå er jeg på vei til flyplassen. Jeg sitter på bussen og jeg er ganske spent på hvordan denne dagen blir. Det kommer omtrent 200 nye utvekslingsstudenter. De gleder seg nok. Noen er sikkert jet laged fordi de nettopp har sittet i fly i over 13 timer. De er jo både spente og nysjerrige på hvordan dette blir. De neste 6 måneden skal de bo i Nederland. På flyplassen så henter vi studenter fra hele verden. Vietnam, Kina, USA, Australia, Polen og mange mange fler.

Jeg kommer til å møte dem igjen. Noen av dem kommer jeg til å møte igjen fordi vi kommer til å ha introduksjonsuke sammen. Det blir koselig.

Jeg gleder meg til å se venninnene mine igjen. Det er fortsatt 2 uker til jeg starter. Det blir godt å komme inn i gode rutiner og jeg håper at timeplanen er laget kjempe bra. Dette halvåret som var hadde jeg forelesningene rundt 11-12 som er helt perfekt. Jeg har også hatt forelesninger klokken 13 på mandager og fri på fredagen mens jeg tok minors.

WOW jeg starter på siste året. Det er helt uvirkelig for meg at jeg starter det siste året på bacheloren. Fy som tiden har flydd. Dette året skal jeg skrive på bacheloren, ha prasis plass, søke på master og mye mer.

Jeg kjøpte et nytt sminke produkt. Jeg gleder meg masse til å vise dere dette i en ny video eller i et nytt innlegg på bloggen hehe.

HELT HEKTA
Jeg fant en ny serie som heter The masked singer. Wow for et fantastisk show. Det er en synge konkurranse på et helt nytt nivå. Her er det berømte artister som kler seg i kostymer. De er alt fra stand up komikere, artister, fotball spillere, NFL og superbowl vinnere. Det kan være hvem som helst. I den første sesongen starter vi med 12 artister. Vi har blant annet en bie, enhjørning, en alien, en kanin, rådyr, monster og påfuglen.

Juryen er blant annet Jenny McCarty, Ken Jeong (fra Hangover og Crazy Rich Asian blant annet), Nicole Scherzinger (fra Pussy Cat Dolls) og mange fler. De pleier å ha gjester på besøk som også får være med i jury panelet.

Man får “clues” altså hints i løpet av episoden før de skal synge om hvem de er. Og med dette så kan juryen komme litt nærmere når de gjetter hvem som er under masken. Det er salen som bestemmer hvem som sang best og hvem som kommer videre sammen med juryen. Den som får minst stemmer blir eliminert og må ta av seg masken.

En av artistene hadde vunnet så mange som 10 Grammys og det kunne man høre. For en fantastisk stemme og opptreden!

Elsker denne serien! Gleder meg masse til sesong 2 som kommer september 2019.

Vi blogges <3
– A

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg