Hjemreisen

Hei fine
I dag har jeg hatt en super koselig dag med familien. Min tvilling og jeg tok bilder. Vi fikk masse gaver som var fra julen og jeg fikk en skikkelig oppdatering om hvordan det går i Norge. Vi har planer om å ha familie middag på søndag igjen! Mamma har laget favoritt maten til alle sammen. Pho, som er en vietnamesisk suppe.

Ukens planer
På fredag skal jeg møte ei venninne. Vi gikk på videregående sammen og hun bor heldigvis nærme min mor. Jeg gleder meg masse til å se henne igjen!

Jeg har vlogget litt i Norge, men bruker selvfølgelig mesteparten av tiden min med familien

Flyturen til Norge
Sikkerhetskontrollen var rask og enkelt. Videre skulle jeg ta flyet..Det var så rart at det nesten ikke var noen folk på flyet!

Jeg reiste med det siste flyet fra Amsterdam til Norge. Jeg innså da jeg satt på flyet at det var over 21 seter ledige.

Jeg måtte løpe som en gal etter at flyet landet. Grunnen var at flyet landet 23.20. Toget jeg skulle rekke dro 23.30. Det var utrolig slitsomt og nervepirrende! Heldigvis rakk jeg det!

Alle i Norge sa at det var kaldt. Jeg var den som skulle være skikkelig forberedt. Jeg hadde på meg tre plagg med klær og jeg svetta utrolig mye på flyplassen. Siden jeg reiste alene ville jeg ikke ta av meg noe eller risikere å glemme noen ting. Det ble selvfølgelig enda verre når jeg måtte løpe gjennom Gardermoen.

Jeg frøs ikke når jeg kom hjem for å si det sånn…

Vi blogges ❤
-A

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg