Hva har jeg i sekken min? Vlogmas #17

Hei dere!

Nå er vlogmas episode 17 ute på kanalen. Jeg føler meg så motivert til å filme og redigere og legge ut nye videoer på tuben.

I dag har vi en hva har jeg i sekken min video. Dette er en bachelor grad edition fordi som dere ser så ligger det ingen bøker oppi sekken men det er mest fordi at de ligger hjemme og man følger som regel bare med på forelesning når man er på skolen.

Håper du liker denne videoen og hvis du gjør det ikke glem å abonnere for å følge med videre.

Jeg åpner også luke nummer 17 i dag av skrapelodd kalenderen. Dette er noe jeg gjør i hver eneste vlogg.

Jeg tror fortsatt at jeg ikke kommer til å klare å legge ut videoer hver dag men så langt har jeg vært flink til å legge ut nesten annenhver dag siden 1 desember.

Internship starter i januar. Jeg gleder meg så mye til dette men før det så har jeg eksamen. Jeg gruer meg fordi jeg har to av eksamene mine på samme dag. Kanskje jeg kan snakke om dette i en annen video?

Vi blogges <3
– A

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg