hva skjedde denne helgen?

Hei fine!

Til nå har helgen vært veldig avslappende.

Hva skjer på YouTube denne uken?
Jeg har startet en ny serie på kanalen min som heter: Er det verdt det?Jeg snakker blant annet om Daniel Wellington, Kapten and Son sekk, Hunter gummistøvler og mye mye mer.
Ikke alt har vært et perfekt kjøp så det er derfor det er fint å dele om det verdt å kjøpe noen av tingene jeg har.

I tillegg kommer til å legge ut videoer om mote, sminke, vlog, reise og livsstil.

Hvorfor skriver du så mye om youtube på bloggen?
Grunnen til at blogginnleggene ofte handler om youtube er rett og slett fordi det er det mest interessante som skjer fortiden. Haha! Litt trist egentlig. Det er det som skjer når man er universitetsstudent.

Youtube er en utrolig morsom hobby! Jeg elsker å filme, redigere og være kreativ.

Hva pleier du å gjøre i hverdagen?
Hverdagen består av oppgave skriving, forelesningen og lesing.

Hva var favoritt middag din denne uken?
Pizza! Det er ikke alltid jeg er super glad i pizza. Denne uken hadde Dominos en god deal. Vi betalte 40 kr for en hel pizza! Super deilig!

Hvor mange forelesninger har du i uken?
Hver uke har jeg 4 forelesninger. Nå har jeg et semester med «minor», dermed har jeg fri hver tirsdag. Det er denne dagen og i helgene jeg pleier å jobbe med ting jeg syns er gøy å jobbe med.

Hva har du blitt dilla på? Akkurat nå har jeg blitt skikkelig dilla på Stimorol Max jordbær og lime tyggis! Det er ikke så veldig bra å spise for mange av dem, men jeg elsker det.

Vi blogges ❤
-Alissa

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg