Hverdagssminken min (Video)

Hei fine!

I dag filmet jeg min aller første hår video. Jeg viser dere litt tips og triks. Dette er det jeg gjør når jeg har dårlig tid.

I kveld:
Jeg gleder meg masse til i kveld. Typen og jeg skal nemlig på date! Vi skal til en all you can eat steakhouse. Vi skal spise ribbe og pommes frites. Jeg elsker alt som er fritert så dette passer meg helt perfekt!

Tanker:
Tenker mye på at jeg elsker all you can eat restauranter. Det er så mye deiligere å ikke tenke på at man spiser eller bestiller for mye. Samtidig så koster det rundt 100-200 kr pr person.

Jeg la ut i tillegg en ny video i dag, der hvor jeg viser dere min hverdagssminke! Denne videoen er ikke sponset, men jeg tenkte å vise dere de produktene jeg bruker til vanlig.

Håper DU likte videoen og ikke glem å abonnere på kanalen ❤

Vi blogges❤️
– Alissa

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg