INNKJØP VIDEO – NYE KLÆR MED STORESØSTER

Hei

I dag valgte jeg å legge ut en ny vlogg på kanalen etter en måned. Jeg synes det er drit gøy med youtube. Så da kommer det nye videoer så fort jeg har tid igjen. Den engelske kanalen ble litt populær så folk begynte å kjenne meg igjen på gaten og på flyplassen. Det er litt kleint men utrolig hyggelig å få god tilbakemelding på videoene mine. Det at jeg kan inspirere bare en person holder massevis for min del. Derfor bestemte jeg meg for å starte på norsk. Jeg var også engstelig for at jeg kom til å miste norsken min siden jeg ikke får brukt språket på en daglig basis. Men nå ligger det en ny video på kanalen.

Dette ble en veldig lang vlogg men det er de jeg fortrekker å se på. 18 minutter med mat, shopping og haul sammen med min storesøster. Jeg har alltid sett henne som mitt forbildet og det er hun ennå. Det er veldig gøy at jeg nå kan være hennes personlige stylist fordi jeg elsker mote. Jeg elsker at jeg kan hjelpe henne med sminken også.

Her kommer linken til videoen

Ikke glem å like, dele og abonnere og vi ses i neste video!

Blogges!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg