Januar favoritter !

Hei fine! Jeg har lagt ut en helt ny video 😀

I denne videoen viser jeg dere mine beauty favoritter. Noen produkter som er nevnt er blant annet Becca highlighter, Chanel bronzer og Kiko Milano hydra lipgloss. Sjekk gjerne videoen for å se mer.

Jeg har bestemt meg for å vlogge mer på norsk også. Blant annet fordi bloggen er på norsk. Jeg liker også å filme både på engelsk og på norsk.

I dag dro vi til Sandvika Storsenter. Senteret var fullt av mennesker. Det var salg overalt og jeg gleder meg til jeg får filmet en liten innkjøpsvideo når jeg drar tilbake til Nederland.

Vi blogges <3
– A

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg