JEG ER TILBAKE ! VLOGG PÅ NORSK

Hei fine !

Jeg tenkte bare å stikke innom bloggen for å fortelle dere at en helt ny video på norsk er ute på kanalen min.

Nå er du sikkert litt lei av å høre om shoppingen i Oslo. Så derfor tenkte jeg at jeg skulle redigere ferdig videoen så raskt som mulig og vise dere vlog style hva jeg gjorde.

Jeg funderte lenge på om jeg burde ha en norsk kanal og en kanal på engelsk. Jeg kom fram til konklusjonen at jeg ville ha disse to kanalene separert. Men det viktigste er at jeg føler meg motivert og glad for at jeg gjør begge deler.

Her kommer link til videoen: https://www.youtube.com/watch?v=Otamz5XT4yY&

Håper dere likte denne vloggen og fortell meg gjerne hva DU synes !

Vi blogges <3
-A

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg