JEG HAR FÅTT INTERNSHIP

Hei dere!

Nå har jeg endelig fått internship. Jeg gleder meg så mye til å starte i januar 2020.

I dagens video snakker jeg litt om hva som skjedde på hovedkvarteret. Dette er blant annet om hva de spurte om og hva jeg følte.

Jeg har også filmet tre andre videoer i det siste som allerede ligger ute på kanalen. Der har jeg en vlogg ute hvor jeg sjekket inn på hotel i Nederland. I en annen video snakker jeg om mine høst favoritter. Jeg snakker også om hvordan jeg fikk internship og hvilke type firmaer jeg og mine venninner har søkt på. Alt dette ligger ute nå.

Bli med meg videre som livet som student i utlandet.

Vi blogges <3
– A

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg