JEG HAR KJØPT HUS!

Hei

For en fantastisk nyhet å kunne dele! Jeg har filmet en ny video til kanalen og bloggen. JEG HAR KJØPT HUS i utlandet. Boligjakten er endelig over. Det har vært en sykt stressende, gøy og interessant prosess. Jeg snakker om alle tankene mine i denne videoen. Vi hadde totalt ti visninger. Selv om det er mange så gikk det veldig fort. I Nederland så er det veldig annerledes enn å kjøpe i Norge. Det er sinnsykt mange regler å sette seg inn i. Samtidig som man må betale for andre dokumenter og forsikringer som man kan få lettere i banken. Mens her er det mange forskjellige mennesker man må gå innom og finne ut av.

Kriterierer vi hadde
+ minst 75 kvadrat meter
+ kjøkkenøy
+ badekar
+ moderne
+ nærme sentrum
+ nærme butikken
+ nærme offentlig transport

Her er linken til videoen

Tusen takk for alle gratulasjonene jeg har fått! Det er helt sinnsykt at vi endelig fikk det til

Hvis det er noe du lurer på så skriv det i kommentarfeltet

Vi blogges

Alissa

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg