Jeg vant 500 Kr!

Hei fine!
Herregud for en god start på uken. Dette tror jeg er blogg verdig innhold!
Da jeg satt på toget i går morges så fikk jeg en melding på facebook. Der sto det «Gratulerer Alissa, du har vunnet vår konkurranse». Først ble jeg veldig overrasket. Dere kan selvfølgelig gjette at jeg smilte fra øret til øret. Jeg fikk også skikkelig latterkrampe! Premien var et gavekort på 500 kr. ALTSÅ!?! YEYYYY!!!!!! Jeg var i ekstase.

Det er ganske morsomt at i helgen var jeg sånn «okey ikke mer shopping, du trenger ikke mer nå» men så kom dette! Perfekt timing 😀 Så da blir det litt mer shopping likevel.

Er det noe jeg elsker så er det facebook giveaway og konkurranser. Jeg tror jeg blir med på alt mulig sånt, haha! Søsterene mine og jeg tagger hverandre. Kommenterer og tagger sånn at de burde kommentere.

Sveits:
Forrige gang jeg vant noe, var i fjor sommer. I fjor vant jeg billetter til Sveits. Det var 2 billetter så typen og jeg dro en tur til Zurich. Zurich er den største byen i Sveits og de har ca. 370 000 innbyggere. Sveits var ganske dyrt. Så vi dro direkte til Italia! Hehe! Utrolig kult og moro!

Har du vunnet i konkurranser før?

P.S Ny video på min youtube kanal:

Vi blogges ❤
– A

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg