Julekos & små gleder

Gjesteinnlegg av Caroline

Hei fine!

Nå er det bare 4 dager igjen til jul! Så sinnsykt fort tiden har gått!

Håper de fleste av dere er ferdig med eksamener og kaos, og får slappet av. Det kjenner hvertfall jeg at jeg trenger.

I det siste har jeg vært skikkelig i jule-humør. Pakket inn gaver, og stått skikkelig på, for å få alt klart til jul!

Julen er virkelig det koseligste, men også den mest stressende tiden! Alle skal ha klart julegaver, bånd, vasket rent og all bakst klart før jul. Virkelig stress utenom det vanlige.

Jeg syns det er utrolig gøy å gi gaver! Samtidig som jeg håper at de jeg er glad i, blir glad for det de får. Det er uansett tanken som teller!

Her er et eksempel på en av gavene jeg skal gi bort:

Som dere ser, er det kaos og skikkelig juleverksted hjemme!

Det er spesielt tre ting jeg gleder meg til denne julen:

<3 Tilbringe tid med mine nærmeste og de jeg er glad i.

<3 Fri fra stress og slappe ordentlig av med film.

<3 Julemiddager og super gode desserter.

Her om dagen pakket jeg inn gaver, og jeg fant ut at jeg ikke hadde til-og-fra lapper! Det er jo nesten komisk, ettersom alle gavene blir pakket inn og det ble nesten umulig å finne ut av hvem som var til hvem!

Heldigvis fikk jeg raskt tak i lappene, så da ble det ikke kaos da jeg skulle levere julegavene!

Klar for julekos & slappe av!

Hva gleder du deg mest til de nærmeste dagene?

– Caroline <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg