Kapten and Son Sekk Malmø / Video

Hei dere!

Nå har jeg filmet en Kapten and Son Sekk review video. Denne videoen ligger ute på kanalen akkurat nå. Jeg snakker blant annet om designet, om pris og hva jeg tenker om sekken.

Denne sekken har jeg sett masse på instagram. Kanskje det er noen der ute som lurer på hvordan denne sekken ser ut i virkeligheten. Jeg ville også snakke litt om kvaliteten er god. Sekken koster 900 kr.

Gi meg gjerne tilbakemelding på hva du vil se på neste video!

Vi blogges <3
– A

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg