Kapten & Son Sekk

Hei fine!
I dagens innlegg tenkte jeg å fortelle dere litt om den nye sekken min. Kanskje dere har sett den på Instagram som reklame eller på Facebook. Det var hvertfall der jeg fikk noen anbefalinger.

Sekken min er fra Kapten and Son, som er et tysk merke. De setter spesielt fokus på Skandinavia. Noen av sekkene de har heter Stockholm, Malmø, Oslo og Bergen. Det tilbyr i tillegg klokker og solbriller. Hele nettsiden er fokusert på Instagram og marine. Jeg kjenner jeg får skikkelig sommerfølelse!

De sender til Norge, men da må man betale 50 kr ekstra, med mindre man shopper for over 600 kr. De fleste tingene på nettsiden (også sekken jeg har valgt) koster rundt 900 kr ++.

Sekken jeg har valgt er Malmø i fargen Grå/blå. Jeg har fått en del komplimenter på sekken. Den ser veldig sofistikert ut. Jeg er utrolig fornøyd. Dette er også en sekk jeg ikke har sett mange har. Den kosta 90 euro som tilsvarer rundt 900 kr. Volumet for sekken er 10 liter.

Det eneste som var dumt med å bestille denne sekken var at det tok veldig lang tid før den kom. Det er 14 dagers returrett og det tok over 2 uker før sekken kom til meg. Men kundeservice var fantastisk. De maste for meg til posten og ringte for meg osv.. Så et stort pluss i boken for det.

De mest populære sekkene akkurat nå er Fjellreven, Rain og Eastpak. Det er også mange som pleier å kjøpe fra Napaprijri. Napapijri er et italiensk premium merke. Dere har sikkert sett jakkene de har med det norske flagget på. Jeg syns i tillegg at de har fine bagger.

Hvis du leter etter en ny sekk så er virkelig denne bra. Den passer bra til studenter og elever eller jobb. Hvis du skal handle så anbefaler jeg ikke å bruke denne sekken, men ellers så passer alt jeg bruker så langt.

Hva synes du om sekken?

Vi blogges ❤
-Alissa

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg