klar for ny reise

Hei fine ! I dag lastet jeg opp en helt ny video på kanalen min. I denne vloggen så viser jeg hva jeg gjorde på nyttårsaften. Det var så utrolig koselig!

Vi så på et fantastisk fyrverkeri show og hadde det veldig koselig med familien og kjæresten. Ekstra koselig var at kjæresten min lagde mat til alle sammen.

Jeg vurderer å filme noen vlogger på norsk. Jeg føler at jeg kan vise enda mer personlighet siden norsk er morsmålet mitt. Jeg er ikke veldig morsom, men jeg liker å se tilbake til hvor mye jeg har forandret meg på noen få måneder.

Morgendagen:
I morgen reiser jeg hjem til Norge. Jeg gleder meg masse til å se familien! Jeg skal spise all maten jeg har savnet. Kebaben er ikke det samme som i Norge! Det kan ikke en gang sammenlignes…De har bare shawarma her. Jeg savner spesielt maten til mamma.

Dagens stressmoment:
Jeg hadde en innlevering på 50 sider som jeg måtte bli ferdig med. Samtidig hadde ei jente i gruppa problemer med å finne printer kortet. Så dermed ble det litt diskusjon i gruppen om det var noen i byen. Det ble mye styr frem og tilbake…Ei annen jente i gruppen hadde allerede dratt til Brazil. Det ordnet seg heldigvis til slutt.

Tips fra meg:
Det er utrolig digg å ha ferie i to uker! En serie jeg elsker akkurat nå er How to get away with murder. Jeg så også akkurat på Sucker punch.

Throwback weekend:
Denne helgen har gått utrolig fort. På fredag var jeg på date med kjæresten som jeg har skrevet blogginnlegg om tidligere. Vi dro også til Primark for å kjøpe 27 par sokker til min tvilling. Hehe.

På lørdagen hadde jeg middag med ei venninne. Vi dro til favoritt restauranten min pho. Jeg vlogget ikke det, fordi jeg har vært der så mange ganger i de andre vloggene mine.

Gjerne kom med tips om vlogg-video du ønsker å se!

Vi blogges!
-Alissa❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg