Kommer tilbake til bloggen

Hei dere,

Det har vært en stund siden jeg har blogget. Hovedgrunnen er fordi jeg har fått ny jobb og bruker som regel youtube. Men nå tenker jeg, hvorfor ikke prøve på nytt. Derfor tenkte jeg å starte bloggen min igjen. Det kommer til å være mange korte innlegg og ikke noe form for press. Om jeg har tid, skriver jeg og i fremtiden kan jeg se tilbake på denne tiden.

Min søster Tina startet også sin blogg på miniblogg.no og det er så gøy at hun allerede har fått sponset produkter. Her er linken hennes TinaTid.
Hun skriver om alt og ingenting, men inspirerer mange der ute som holder inne med forskjellige tanker.

I dag tidlig hadde jeg en morsom opplevelse. Jeg skulle hente en pakke hos posten og butikkmedarbeideren spurte om mitt etternavn og om jeg kunne stave det. Heldigvis har jeg bare tre bokstaver som gjør det lettere på nederlandsk. Men mannen bak meg skulle også hente en pakke så hun bestemte seg for å være effektiv og hente begge samtidig. Hans etternavn var to bokstaver. Dermed ble det en liten klein latter hos posten, koselig. Men jeg ble så glad for mitt nye innkjøp.

Den forrige jobben jeg hadde var innenfor mote og selv om jeg har gått fra den bransjen så elsker jeg fortsatt klær. Forrige uke var kjempe heldig og fant en billig Burberry jakke. HVAAA! Ja det er det som er fordelen med å bo i utlandet. Her har de mange thriftstores, vintage butikker og outlet. Det er så enkelt å finne skatter her. Selvfølgelig må man lete litt for å være heldig.

Forrige helg bestemte jeg at det var på tide med forandring. Derfor farget jeg håret igjen. Denne gangen ville jeg ha folyage og balayage og highlights med moneypiece. Jeg ble utrolig fornøyd. Det lønner seg å ha venninner som er frisør. Her er bildet av håret mitt. Jeg la det selvfølgelig ut på instagram alissa._c

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg