MAGISK KVELD PÅ CONCERT OG EN SYKT TRAVEL DAG

Hei fine!

Jeg har glemt å oppdatere bloggen. Derfor kommer det nå ut linker og innlegger om videoene på kanalen AlissaTV. Det viktigste er å legge ut nye videoer for å kunne vise dere så mye som mulig. Men jeg skal prøve å oppdatere her også for de som foretrekker å se videoene via bloggen.

Dette er en annen video som også ligger ute på kanalen akkurat nå.

I denne vloggen har jeg to eksamener på samme dag. Det var sykt stressende. På kvelden drar jeg på konsert som var helt magisk. Dette var forestillingen harry potter in concert. Jeg drar hvert eneste år og det er en opplevelse som er utenom det normale.

Det er sinnsykt gøy å kunne dra på denne konserten flere ganger i året. Det er så spesielt. Vi spiste middag på Floor som er en trendy restaurant i Nederland.

Livet er så bra akkurat nå! Det er noen oppturer og nedturer her og der men jeg elsker å jobbe fulltid. Jeg lærer sykt mye fra verdens beste markedsførere og spesialister. Det er kjempe gøy at det er så mye som skjer.

På tirsdagen var det et event på jobben. Jeg fikk tak i mange ting gratis og jeg viser nesten alt i den neste vloggen.

vi blogges! Abonner for å følge med videre <3
– A

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg