MIN KVELDSRUTINE + PERSONLIG Q AND A (VIDEO)

Hei dere! Nå er det endelig en ny video på kanalen. Nemlig en get unready with me og spørsmålsrunde.

Min kveldsrutine tar gjerne 5 minutter med mindre jeg absolutt skal ta på maske. I denne videoen viser jeg dere blant annet en peel off maske som er sort. Den skal sitte i 20 minutter. Denne videoen er ikke sponset. Jeg håper dere liker den og gjerne fortell meg hva deres favoritt produkter er.

Produkter nevnt:
Garnier Micellar Oil Water
Rituals Cleansing Foam
JorgObe Peel Off Mask

Vi blogges <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg