Mine favoritter: Leppeprodukter

Hei fine!

wow august kom veldig brått på følte jeg. Plutselig så var vi allerede i den siste måneden av sommerferien. Men snart starter den vanlige rutinen. Jeg gleder meg faktisk til å starte igjen og se venninnene mine. Jeg starter også tidligere i år siden jeg går det siste året på universitetet. Denne høsten kommer jeg til å ha en super travel timeplan. Jeg må blant annet søke master til neste år og praksisplass til januar. Det er mye annet som også skal være på plass før Desember.

Men her er noen av mine favoritt leppeprodukter:

1. Chanel

Den første favoritten er Rogue Coco Chanel i fargen Jour 90. Denne fargen er fantastisk bra til hverdag og fargen blir ikke for mye eller for sterk utover dagen. Fargen holder lenge. Jeg elsker at man får nok fuktighet på leppene så man ikke ser tørr ut også. Den passer kjempe bra alene eller så kan man kombinere den med andre leppeprodukter for å få en sterkere farge.

2. Lancome

Favoritt nummer 2 er Lancome sin “L’Absolu Lacquer Lipgloss” i fargen 35 Energy shot. Dette er også en perfekt farge til hverdag. Selv om den ser veldig intens ut på hånden så blir det noe helt annet på leppene. Den er også kjølig når man tar den på. Når jeg hadde på den for første gang så sa typen min “wow du har skikkelig fin farge leppene dine”. hehe! Svaret mitt var “takk 😀 Lipglossen er ny ;)” Denne lipglossen har en tint så du får farge på leppene med lipgloss. Det er nesten som en kombinasjon av leppestift og lipgloss.

3. Fenty Beauty

Den siste favoritten min er Fenty Beauty sin Gloss Bomb. Om man vil ha veldig fyldige glossy lepper så er denne en garantert vinner. Man får skikkelig bra fuktighet og applikatoren er veldig stor. Jeg elsker at den har et lite speil som gjør det enkelt å ha alt i et. Jeg har tidligere laget en video om denne lipglossen som ligger ute på kanalen. Denne kolleksjonen har 3 farger. Men denne fargen er min favoritt og derfor har jeg to stykker hehe. Lipglossen er litt vanskelig å få tak i akkurat nå. Dette er fordi de selger det bare på Sephora eller på nett. Det er utrolig irriterende at vi ikke har det i Norge eller i Nederland. Men håper at det kommer veldig snart hehe.

Har du prøvd noen av disse?

Vi blogges <3
– A

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg