Mine Høst favoritter 2019 (video)

Hei dere! Nå har det kommet ut en ny video på kanalen.

I denne videoen snakker jeg om mine høst favoritter. Denne gangen er det ikke bare sminke og klær men også andre ting.

Jeg har gledet meg til å legge ut denne videoen og koser meg så mye denne høsten.

Tanker:

Jeg har så lyst til å filme flere hverdagsvlogger. Det er jo noe nytt som skjer hver dag, men ikke alt er like spennende. Men så fort jeg får mulighet så kommer jeg til å legge ut flere videoer. Målet mitt er å klare å legge ut en video hver eneste dag i en uke. Kanskje det blir i Desember eller kanskje før. Men jeg skal hvert fall klare det en gang.

Ønsk meg lykke til hehe!

Vi blogges og ikke glem å abonnere.

-A

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg