Nå er våren her!

Hei fine!
I går dro jeg og typen på 2 timers gåtur. Det var utrolig fint vær i Nederland! Jeg elsker sol og varme. Det var 16 varmegrader! Wow! Nå er virkelig våren her 😀

Jeg er så glad når det er så fint vær, og får litt sommerfølelse! Vi gikk til Erasmus-broen som er en av de mest populære turistattraksjonene i Rotterdam. Denne broen er så spesiell og utsikten blir aldri gammel etter min mening.

Senere på kvelden dro vi på restaurant. Vi dro på en all you can eat steakhouse. Vi bestilte spareribs med tykke pommes frites. Sinnsykt digg! Ferie er fantastisk. Når man flytter til utlandet er det så gøy å være turist i sin egen by.

Filmtips: I går så jeg på « Isn’t it romantic». Den var utrolig morsom! Det er en helt ny film på Netflix. Anbefales hvis du ønsker en morsom film å se på!

Serietips:
Jeg likte veldig godt «nightflyers». Dette er en serie som også er på Netflix. Forfatteren av serien er George R.R.Martin! Det er den samme forfatteren til Game of Thrones. Anbefales om du ønsker å kjenne litt på spenning!

Sangtips:
Jeg hører på mye forskjellig akkurat nå, men en av sangene jeg har blitt skikkelig dilla på er 365 av Zedd og Katy Perry! En annen jeg liker er Without me av Halsey! Jeg liker skikkelig godt sangene deres, og spiller dem hele tiden om dagen!

Planene for helgen :
Denne helgen skal jeg skrive ferdig en artikkel som jeg skal levere inn neste uke. Jeg må også lage en presentasjon som må leveres på mandag. På søndag tenkte vi å ha middag med familien til typen min.

Håper du får en fin helg videre!

Vi blogges ❤
-Alissa

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg