Norske youtubere jeg ser på

Hei fine!



I dagens innlegg tenkte jeg å skrive ned noen av de norske youtuberne som jeg ser på for øyeblikket. Jeg har nettopp kommet meg litt inn i youtube Norge og det er utrolig spennende å se så mange kule videoer. 

Dette innlegget er ikke satt i noen rekkefølge men jeg bare skriver litt om hva jeg liker med kanalen osv. Jeg vil også nevne at denne listen er bare noen av youtube kanalen som jeg ser på. Jeg ser også på mange fler. Denne listen er også basert på at youtuberen snakker norsk på kanalen. Noen youtubere som både har videoer på norsk og engelsk er emma ellingsen og erica kvam.



Eveline Karlsen

Ukesvlogger, sminketips, livsstil og god energi. Jeg digger energien og blir utrolig inspirert av Eveline. Ærlig videoer med gode tips og følelser. Hun har blant annet filmet med Funkygine og mange andre youtubere.



Isabelle Eriksen

Tidligere Paradise hotel deltager er helt rå når det kommer til å laste opp videoer. De er morsomme og åpne og man ser en annen side av Isabelle enn det man har sett før via Paradise Hotel. Det er utrolig kult. Masse humor og crazy challenges.



Martine Lunde

Vinneren av Paradise Hotel. Masse sminke og mote relaterte videoer og man får et innblikk i hvordan livet til Martine er etter paradise. Reiseblogger og litt av hvert. Utrolig morsomt å se på.



Isabel Raad

Masse reise videoer og vlogger, skrevet bok , og vi følger med på livet som toppblogger i Norge. hun er også en tidligere Paradise hotel deltager.



Mina Jacobsen
Årets stjerneskudd pris vinner. Veldig fortjent. Redigeringen er morsom og utrolig bra laga. Hver video er gjennomtenkt og gjennomført på en kul måte. Mye mote og antrekk videoer, sminke, samarbeid med andre youtubere og challenges. Bullet journal og masse mer.



SandrathBeauty.

Veldig flink youtuber. Morsom og er ikke redd for å filme challenges. Ærlig og bra redigerte videoer. På kanalen er det alt fra samarbeid med andre youtubere, Sandra tester, q and a, vlogger og masse forskjellig. 



Yvonne Sollien

Mote videoer, reise og livsstil. Utrolig kul serie som heter I Hodet på, der hvor hun fikser og styler håret til forskjellige youtubere og spør dem spørsmål. Love it. Jeg digger trendsetters. Den nye videoen hun la ut i dag fra Roma var sinnsykt bra redigert.

Tim Kristian

Sminke og challenges og masse forskjellig. Utrolig dyktig og et sinnsykt talent. Noen av videoene på hans kanal er lese hat kommentarer, 5 minutter sminke challenge, tester forskjellige merker, og sminker i alfabetisk rekkefølge.



Trine Weydahl,

Treningsvideoer, blogger og reiser. Thailand vlog, Bali vlog, unboxing, tinderdate, flyttevlogger Q and a og tips er blant annet noen av videoene du finner. Jeg liker at hun deler sine erfaringer med sine seere.

Isabel Hamre
Hun hadde en liten pause fra youtube, men forklarte det bra i videoen sin. Sminkevideoer og blogger. En av de youtuberne jeg nettopp har funnet.



Magnus Nordlund

Jeg fant denne kanalen via Mina Jacobsen når de filmet Gutt gjetter pris på jenteting. Veldig flink og mange vlogger, q and a, mote, reise, challenges og story times.



Sara Høydahl

Forsvinningsfredag er absolutt noe jeg elsker. Det er så morsomt å se på og jeg synes sånne type saker er utrolig spennende selv. En av de beste videoene i denne serien synes jeg er der hvor hun intervjuer han som overlevde Halloween drapet. Wow sterkt. Andre ting vi ser på denne kanalen er challenges, vlogger, q and a og samarbeid med andre youtubere.



Agnes Lovise 

Sminke, flytte vlogger, mote, trening og q and a. Matlagings videoene er også utrolig bra. Spennende med how we dew highlight palettet med Makeup Mekka og ærlige titler på kanalen.



Celina Karine 
hvis jeg vil ha ro og fred så er denne kanalen helt super. Veldig avslappende videoer om mote, vlog, hverdag. Sminke. Utrolig kult at hun har en podcast også. Digger den.

Amalie Olsen

mote, challenges, reiser og q and a. vlogger og sminke. Jeg liker at hun er ærlig i videoene sine.



Hanna-Martine

Bali vlog, sminke og challenges. Tips til hår og sightseeing. Utrolig kult at hun møtte Jefferee Starr. 



The FML show 
En kanal med Marte og Fredrik. Challenges, vlogger og sminke. Koselig og fint par. Jeg elsker serien jeg bytter liv med. Det er utrolig kult og spennende. De spør de spørsmålene til youtubere som mange lurer på. Definitivt en serie jeg håper kommer til å fortsette.



Emilie Paulsen

Vlogger er det vi ser mest på kanalen. Mote og venner. Reise, russetiden og en serie som heter på kjøkkenet som er kul. 

Victoria Skau
Challenges, sminke og grøsser videoer (noen ganger) Jeg digget Mission Impact serien og håper at det kommer en sesong 2.



Marlene Pedersen 

mote, vlog, sminke, mat, reise. Hun bor også i utlandet så det er noe vi har tilfelles. Hun har også challenges og har en utrolig kul stil og fin garderobe.

Jeg liker at hun er personlig i videoene sine også.


Hvilken norsk youtuber liker du å se på?



Vi blogges <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg