Ny genser fra Tommy Hilfiger

Hei fine!

Jeg aner ikke hva som skjedde men i 2018 ble jeg plutselig veldig glad i Tommy Hilfiger. En av grunnene, tror jeg er fordi det er så mye salg på dette merke i Nederland.

Jeg elsker å holde meg varm og samtidig se stilig ut så denne genseren var perfekt!

Det er en blå fleece genser. Originalprisen var 1000 kr. Jeg fikk genseren for halv pris.

Jeg satt faktisk lenge å grublet på om jeg skulle kjøpe den. Jeg hadde jo nettopp shoppet så mye.

Her kommer det bilder av genseren :

Et annet merke jeg også elsker for tiden er Superdry. Jeg fikk tak i en cardigan for 100 kr. Vanligvis koster klær fra Superdry 800-900 kr.

Gleder meg til:
I kveld skal vi spise med familien til kjæresten min. Det gleder jeg meg til! Det er så koselig hver gang!

Akkurat nå:
Jeg begynner å bli litt stressa. Jeg har eksamen om 2 uker. Jeg har alltid 3 eksamener på en gang. Derfor blir det litt eksra stress med å lese på forskjellige fag samtidig. Dette er noe jeg måtte venne meg til i Nederland.

Hva er ditt favoritt merke?
Vi blogges ❤
-A

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg