Ny video ute på kanalen! Reiser til Norge <3

Hei fine!

Akkurat nå driver jeg å pakker og i dag skal jeg hjem til Norge. Vi flyr ganske sent. Denne gangen har jeg med en kolli så jeg får tatt med flere ting til venner og familie.

Denne helgen har vært helt super. Vi feiret blant annet bursdagen til søsteren til typen. Vi dro til bestemoren og hadde en familiefeiring. Til middag hadde vi barbeque.

Jeg fikk ikke skrevet så mange blogginnlegg som jeg egentlig hadde lyst til. Men nå er en ny video lagt ut på kanalen. Her viser jeg hva som har skjedd den siste tiden. Ting vi har sett og litt sminke oppdateringer. En liten first impression på Hourglass Ambient.

I videoen dro vil til Folkemuseet, FRAM og Kontiki. Det var en utrolig koselig tur!

Håper dere liker videoen 😀

Vi blogges <3
– A

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg