NY VLOGG : BURSDAGSFEST I NEDERLAND

Hei fine !

I dag lastet jeg opp en helt ny norsk vlog på min kanal. Den norske kanalen heter «Alissa Xox»

Grunnen til at jeg har valgt dette navnet, er fordi jeg har navnet mitt på den engelske kanalen. Jeg elsker også Gossip girl. Det var også det navnet jeg tenkte på med en gang jeg skulle lage den norske kanalen.

Dette kan endres når man vil. På den norske kanalen snakker jeg blant annet om sminke, mote og hverdagslivet i utlandet. Jeg bor i Nederland og er universitetsstudent. Jeg kommer også til å snakke om videregående og har en del tips til eksamen.

Tips til eksamen kommer ikke til å være «drikk masse vann», men mer hvilke bøker du burde ha med deg og at det går ann å finne andre kilder som du kanskje ikke vet om enda!

Jeg kommer også til å snakke om hvorfor jeg ikke drikker alkohol og hvordan jeg har unngått alkohol press. I tillegg å snakke noe om gruppe press.

Her kommer linken til den nye vloggen:

Vi blogges <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg