Nye studenter!

Hei fine!
I dagens video så spiser jeg sushi i Nederland med ei venninne. Det var utrolig koselig å se henne igjen! Nå har venninnen min offisielt flyttet tilbake til Nederland. Endelig! Hun har også fått seg kjæreste. Jeg er super glad på hennes vegne.

I det siste har jeg tenkt litt og jeg har lyst til at dette skal være noe jeg satser på. Derfor har jeg planlagt offisielle dager jeg laster opp videoer på min youtube kanal. Fra nå av skal jeg legge ut en ny video mandager, onsdager og lørdager. Grunnen til at det er tre ganger i uken er fordi jeg elsker å vlogge og filme videoer. Det er også veldig gøy for meg å se tilbake til minnene mine og ting jeg har gjort i løpet av året.

Denne uken:
Denne uken skal jeg spise sushi med kjæresten min. Det er første gangen han skal spise på en sushi restaurant -så det blir veldig spennende. Jeg gleder meg masse! Tenk at i dag har vi vært sammen i 4 år og 9 måneder. Herregud tiden går så fort!

Resten av uken skal jeg lese til eksamen. Jeg har 3 stykker, men heldigvis på forskjellige dager.

Dagens nedtur:
Jeg fikk også tilbake en karakter og jeg ble ikke super fornøyd. Men som vanlig er jeg nok bare for hard mot meg selv. Jeg vil alltid prøve å gjøre mitt beste. Jeg snakket blant annet med min eldre søster, Tina, om at det ikke går ann å være god i alt. Denne karakteren teller bare 20% av hele karakteren så det er ikke veldig farlig. Men det er alltid lov å bli litt skuffet. Jeg fikk over gjennomsnittet i hele klassen…så jeg burde være litt fornøyd. Vi får statestikken tilbake om hvor mange av studentene som besto, men ikke hvem.

Dagens ønske:
Jeg ønsker meg veldig en katt. Dessverre vet jeg at universitetslivet er så travelt at jeg ikke får tid. Samtidig reiser jeg så mye. Hver gang jeg får sjansen så reiser jeg et sted. Etter eksamen neste uke for eksempel skal jeg reise hjem til Norge og se familien.

Nye studenter:
Jeg prøver å reise minst 1 gang i året. Jeg blir bare i 1 uke. Grunnen er at jeg skal hente utvekslingsstudenter og da må jeg være i Nederland. Det er alltid spennende! De er veldig spent på hvordan livet i Nederland er og det er hyggelig å møte nye folk. Alle kommer fra forskjellige land. Så vi henter dem på flyplassen og følger dem til rommene de bor i, eller universitetet.

Vi blogges ❤

– A

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg