Operaen, Bygdøy og Burdag

Hei fine!

I dag har vi vært på Operaen og Bygdøy. Vi sto opp tidlig i dag.

Nå er vi i Oslo og vi landet for 3 dager siden. Dessverre har jeg ikke fått muligheten til å oppdatere på bloggen fordi det har vært veldig travelt.

Men nå har vi dratt blant annet til Operaen, Rådhuset, Aker Brygge, Tjuvholmen og Bygdøy. I dag dro vi til Bygdøy med ferjen. Ferjen er fra Aker Brygger og billetter koster 75 kr per person. Det var virkelig verdt det. Når vi ankom Dronningen så dro vi rett til Folkemuseet. Der ble vi en god stund og det fikk jeg selvfølgelig vlogget.

Da vi var ferdig dro vi til Kon-tiki museet. Dette er definitivt et av must see tingene i Oslo om man er turist. Jeg reiser med moren til typen min og typen selvfølgelig.

I går hadde mamma bursdag. Min mamma hadde bursdag i går og vi dro selvfølgelig innover mot Asker for å feire henne.

Her kommer litt bilder fra gårsdagen:

Jeg tok noen fine bilder av tvillingen min Caroline. Her kommer de :

På tirsdagen landet vi ganske sendt. Vi var ganske forsinket, men det ordnet seg til slutt. Det vi ikke visste var at de stengte Oslo S rundt 02.00 og vi ble nærmest kastet ut av bygningen. Heldigvis fikk vi kjøpt billetter i tide.

Det var to utrolig fine ting som skjedde på tirsdagen (unntatt at vi landet trygt i Norge). Det første var at vi fikk gratis priority på grunn av en super snill flyvertinne. Da fikk vi altså gå aller først inn i flyet og sjekke inn først. Den andre super fine tingen som skjedde var at Caroline kom å hentet oss selv om hun måtte på jobb tidlig dagen etter. Jeg setter så utrolig stor pris på det. Vi ga hverandre en stor klem når vi så hverandre fordi det er så sinnsykt lenge siden vi har sett hverandre.

Vi blogges <3
– A

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg