På forsiden av Newscoop

Hei fine!
I dag fant jeg ut noe spennende. Venninna mi tekstet meg og fortalte at blogginnlegget mitt endte på forsiden av Newscoop! Så gøy!

En av oppgavene vi fikk i faget journalistikk og media var å prøve å publisere et blogginnlegg på plattformen Newscoop. Newscoop er en nyhetsplatform og de deler i tillegg blogginnlegg som de synes er bra nok.

Derfor synes jeg det var ekstra gøy å få blogginnlegget mitt på forsiden og på toppen av blogspotlight.

Blogginnlegget handler om å være usikker på fremtiden. Du kan lese innlegget her:

Certain about the uncertain

Da jeg fikk nyheten var jeg utrolig glad og syns det utrolig kult. Professoren min på universitetet sa at dette er en av de plattformene man burde prøve seg på hvis man har lyst til å bli journalist eller bli god til å skrive generelt. De aksepterer ikke alle innlegg, og de ser gjennom hva de vil dele på denne plattformen.

Innlegget er ikke sponset, men om du har lyst til å prøve deg frem på denne plattformen i form av artikler, blogg eller nyheter så gjerne meld deg på!

Dette lyste opp dagen min, hehe! En annen ting som er utrolig kult er at videoen min på youtube-kanalen har fått 14 000 seere. WOW! Det er sykt mange seere. Jeg elsker Eurovision og det er helt utrolig at det er så mange som deler samme interesse.

Det var en liten update fra meg!

Vi blogges ❤

-Alissa

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg