Pakk julegaver med meg Vlogmas #18 + #19

Hei dere!

Nå ligger det en ny video på kanalen <3 I dag så er det en pakk julegaver med meg video. Jeg svarer på spørsmål som "hva skal jeg gi til mine venner og familie i år?" og "hvor god er jeg til å pakke julegaver?".

Jeg spiste også middag med min venninne og på vei hjem så skjedde det noe skikkelig rart. Vi ble nesten løpt ned og jeg filmet det! Det kom plutselig en haug med folk som løp marathon midt i gaten. Venninnen min og jeg sto i midten av gaten og hadde ingen steder å gå haha. Det var over 200 mennesker som løp.

Denne videoen har jeg også middag med en venninne og hun åpner gaven jeg pakket inn for noen dager siden.

I morgen kommer det en ny video om dagene mine før jul.

Denne helgens planer:
Jeg har så lyst til å dra på kino og se på Frozen 2 også kalt Frost 2 på norsk. Det er så mange som har sagt at den er mørk og veldig annerledes fra den første filmen. Men jeg gleder meg til å gå på date med typen min.

På søndag så kommer Caroline og hennes kjæreste til Nederland! Hun er tvillingen min og det blir så koselig. Jeg gleder meg masse til hun kommer på besøk og vi skal spise så mye digg. Blant annet skal vi spise på Five guys som er en dyrere Burger King basically. Det er veldig retro stemning der.

Vi skal feire julaften hos meg og vi skal feire 25 desember hos familien til kjæresten min. Det blir så koselig og jeg gleder meg masse.

Noe jeg har så lyst til å spise nå er medistekaker. Det er noe av det diggeste jeg vet. Vanligvis så foretrekker jeg svenske kjøttboller men akkurat til jul så vil jeg ha medistekaker og poteter med brunsaus.

Håper du liker den nye videoen!

Vi blogges <3
– A

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg