Planer for denne måneden (November 2019)

Hei fine!

Wow jeg kan ikke tro at vi allerede er i November. Det er helt sykt å tenke på + veldig stressende også. Her kommer mine planer for November 2019.

1. Jentefest
Denne helgen skal jeg ha en liten fest hjemme hos meg med mine nærmeste venninner. Det er slutten av året og etter jul så går vi alle sammen hver vår vei. Det høres kanskje litt dramatisk ut men etter eksamen i Januar så skal alle sammen begynne å jobbe fulltid som interns/praktikanter. Venninnene mine har bestemt seg for å gjøre dette utenfor Nederland så derfor kommer vi ikke til å se hverandre like ofte som før.

2. Bachelor oppgaven.
Hvis det er noe jeg må bli ferdig med ASAP så er det bachelor oppgaven. Må skrive + få motivasjonen til å skrive. Derfor er November og midten av Desember den siste tiden jeg får før jeg må levere inn oppgaven. Ønsk meg lykke til.

3. Intervju.
Dette er veldig spennende men jeg skal på et intervju i November for å se om jeg kan bli praktikant i Januar/Februar 2020. Jeg gruer meg og gleder meg. Men aller mest er jeg spent på hva som kommer til å skje.

4. Video
Jeg tok en liten pause fra Youtube denne uken fordi jeg hadde eksamener. Det gikk heldigvis bra og jeg fikk tilbake resultatene innen en uke. Men jeg må bli ferdig med å redigere en video så jeg får lagt ut før helgen er over.

5. Feire bursdag
Kjæresten min sin mormor har bursdag denne måneden. Det er alltid så koselig å feire med familien hans. Hun bor nærme en by som heter Utrecht og vi har planlagt å dra en tur til kirken før middag.

6. Feire bacheloren til venninnen min
Venninnen min fra USA skal feire at hun har bestått og får bacheloren sin i Dortdrecht. Hun har invitert både meg og min kjære. Samtidig så flyr familien hennes fra USA til Nederland for å feire også. Det blir utrolig koselig.

7. Trene
Jeg prøver å trene minst en til to ganger i uken akkurat nå. Jeg har heldigvis en veldig fin tvillingsøster som holder meg motivert og gir meg øvelser. Vi pleier noen ganger å trene sammen over skype. Min favoritt treningsmetode er kortstokk. Jeg har forklart denne øvelsen i en av de nyeste vloggene mine, men det er veldig effektivt og morsomt.

Dette er mine planer for November.

Vi blogges
-A

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg