Projekt Manager – Jobbtur til Brussel og Weekendtur til Sverige

Hei!

I dagens vlogg snakker jeg om jobben min som projekt manager. Det er kanskje litt spennende for noen å få et lite innblikk i jobbturen min. Jeg var så heldig og ble invitert til et fire stjerners hotel med jobben. Vi dro til den fine byen Brussel i Belgia. Det var koselig å møte kollegaer som jeg vanligvis jobber med over teams. Samtidig så jobber jeg nå i et annet selskap, det var hyggelig å se tilbake på disse filene som var spilt inn for en stund siden. Det er mye som har forandret seg siden den tid.

Vi drar også til den fine Stockholm hvor Tvillingen min viser hva hun har vi vesken. Vi har da en Reise Edition i denne vloggen som ble litt spontan. Dette ble filmet for en stund tilbake. Vi skal også til Stockholm denne helgen.

Her er linken til videoen

Det er kjempe gøy å vlogge igjen. Jeg kjenner at jeg blir veldig nervøs når jeg skal legge ut noe men samtidig så er det mye spennende som skjer. Siden i fjor så har jeg flyttet to ganger og dette året skal det bli en til.
Jeg er glad i nye forandringer og erfaringer. Jeg gleder meg masse til å fortsette med vlogging, blogging og kanskje streaming? hvem vet.

Det er jeg digger med youtube er at man kan være så kreativ. Jeg vil også informere flere om corporate life og hvordan det er å bo i utlandet. Det er folk som har kontaktet meg via instagram fordi de kom over en bloggpost som jeg skrev for lenge siden. Det er utrolig hyggelig!

Vi blogges
– A

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg